პროექტის სახელწოდება:
|
„კეთილი ოყოს თქვენი მობრძანება სიღნაღში“.
|
პროექტის მთავარი თემა:
|
სიღნაღის ღირსშესანიშნაობებზე, ხედებზე, ისტორიულ ძეგლებზე ინფორმაციები.
|
პროექტის აქტუალობა:
|
მოსწავლეები მოიძიებენ და დაამუშავებენ
მასალებს სიღნაღის ღირსშესანიშნეობებზე,ისტორიულ ძეგლებზე.
|
პროექტის მიზნები:
|
დაადგინონ თითოეული ისტორიული ძეგლის წარმოშობა, როგორ უნდა წარმოუდგინონ
ეს ღირსშესანიშნეობა ტურისტებს ან სტუმრებს.
|
მონაწილეთა ასაკი:
|
მე-10 კლასი.
|
ვადები/ხანგრძლივობა:
|
ორი კვირა
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროექტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
|
მოამზადებენ ბუკლეტებს როგორც ინგლისურ ასევე ქართულ ენებზე,შექმნიან
ფოტო-სურათების ალბომებს,შესაძლებელია ჩაწერონ აუდიო მასალაც ინტერვიუების სახით
ადგილობრი მცხოვრებლებიდან.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
|
ფოტოაპარატი, ვიდეო გადამღები, სახელმძღვანელოები,პოსტერები,პროექტორი
|
პროექტის მსვლელობა:
|
მოსწავლეები დაყოფილნი არიან ჯგუფებად.
I ჯგუფი:გააკეთონ ისტორიული
და ასევე თანამედროვე ძეგლების ჩამონათვალი,რისი პრეზენტაციაც უნდა მოახდინონ სლაიდ
შოუს სახით.
II ჯგუფი:მოსწავლეები ინგლისურ
ენაზე დაამზადებენ ბუკლეტებს ტურისტებისთვის და ბოლოს ორივე ჯგუფი შეაჯამებს ინფორმაციას
აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით.
|
საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
|
ინგლისური ენა,ისტორია.
ინგლისურ ენაში ეროვნული სასწავლო გეგმის გათვალისწინებით განივითარებენ:
უცხ.ს.IV.18.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემაზე გამართულად
საუბარი.შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
*გადმოსცემს
მოსმენილი/წაკითხული ტექსტის შინაარსს.
*გადმოსცემს
რაიმე შემთხვევის მნიშვნელოვან დეტალებს.
*ჰყვება
ამბავს.
*აღწერს
რეალურ და წარმოსახვით მოვლენას.
|
პროექტის ხელმძღვანელი:
|
თეონა ძამიაშვილი.
|
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა:
|
|
შევეხეთ დეფერენციული სწავლების მეთოდებს და შევავსეთ დიფერენციული სწავლების გრაფები პროექტის შაბლონში.
Comments
Post a Comment